mars 15, 2009

Wien

Vet ni jag funderar på att åka till Wien i september och isåfall ska jag göra ett besök som jag har velat göra sedan jag var 130 cm lång! Spanska Ridskolan i Wien!!

En barndomsdröm hästbiten som jag var;-) Bludna och se en spinkig flicka med långt brunt hår, slarvigt o oftast bakom öronen, stora glasögon som ofta var lite sneda efter alla turer med hästar (och trähästar ...) med ankor, hamstrar, ökenmöss ... OCH med stora drömmar om HÄSTAR HÄSTAR HÄSTAR Ja då förstår ni varför jag redan i mars surfar på deras hemsida;-)

ps det är längesedan jag såg ut så ... bara för er info

4 kommentarer:

  1. Hoh, jag blev nästan rädd när jag såg henne framför mig... Hi hi...

    SvaraRadera
  2. Du saknade kommentarer... jag har inte varit in på internet under mars månad... e

    SvaraRadera
  3. Saknar dig verkligen!

    Minns ni inte hur jag såg ut då;-)

    SvaraRadera
  4. Minns, röda långa strumpor och håret flängande framför ansiktet och steggdans träskor

    SvaraRadera