mars 23, 2009

piper jag??

Mår ruskilla idag. Vet inte varför, for hem från jobbet för att vila. Men vila hemma blir inte så när huset är fullt med barn - då väntar dom att jag gör allt .... curlar jag .... näää... visst jag är en curling morsa.

Dottern sitter i badet och jag orkar inte resa mig upp, men måste. När vi åt fick jag svindel .. har ni ng bra analys på mig??? Jag brukar alltid vara frisk förutom min migrän som faktist har blivit 1000 gånger bättre sedan jag slutade med kaffe.

Nog om pipandet om hur jag mår!

Pudelbruttan vill bara springa efter skotrar. Sonen kör runt på gården och pudelbruttan piper från fönster till fönster. Han har jätteroligt sonen och hans kompis. Sedan springer dom tillvarandra och flyter på. Hans läxor gick superfort och bra när skoterkörningen väntade;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar