mars 24, 2009

en speciell dag

Idag har jag haft en träning med min amygdala;-) Alltså när ng går bra så creedar jag den händelsen. Det gick faktist riktigt bra idag!

Idag är det oxå en speciell dag för mig för det är min födelsedag. Jag är jättetacksam för alla ni som faktist kommit ihåg mig idag. På jobbet trodde jag dock att den här dagen skulle passera relativt obemärkt men icke!!! Min kollega hade skickat ut en påminnelse! Men det var ändå ganska kul, för det är ju roligt att man inte går förbi helt obemärkt ändå!

ps familjen gav mig en telefon - precis vad jag behöver när jag jobbar med min verksamhet!

Idag var koncernens kvalitetschef på besök och det är en intressant man - han ville prata med mig imorgon - så det blir garanterat intressat!

4 kommentarer:

  1. GRATTIS GRATTIS!!

    SvaraRadera
  2. Jag kom faktiskt ihåg dig men jag kom inte ihåg att skriva eller ringa däremot.. så GRATTIS i efterskott!!!!!
    -Elin

    SvaraRadera
  3. Aha, ni har köpt tangetbord. Äntligen!
    -P

    SvaraRadera
  4. JA VAD SKÖNT ATT FÅ GRATTIS OCH ATT FÅ KOMMENTARER!

    Puss På Er Alla

    SvaraRadera