mars 29, 2009

Idag är det snöväder ute. Barnen har varit ute hela dan och lekt. Vi har barnenskusin här så dottern, S och pudelbruttan är ute.

Appropå omställningen till sommartid så känns det som om jag inte hinner med, fatta klockan är redan 5 och jag känner att jag inte har hunnit med hälften. Måste förbereda för morgondagen. Barnen ska ha med sig extra grejjer och det är lättare att ha gjort i ordning det så här kvällen före!

Åså var det oslosyrran som är i Dubai. Det ska bli intressant att höra hur det var!

3 kommentarer:

  1. kan skriva en kommentar trots att jag bara hinner läsa detta inlägg... anja skriker o vi ska hem o sova..........

    någongång har jag väl lite mer tid

    kommer väl till kusten till sommaren :)

    Hade.

    Vi hörs, sa leo just till erkki :) de ni, storkillen min växer

    kollade förresten på ett hus idag


    du har väl redan gissat vem jag är

    SvaraRadera
  2. Jajamensan Det var ganska tydligt;-)Men kul att höra från er!

    Samma med Å! Bilder på pixbox??

    SvaraRadera