maj 23, 2008

En fredag med massor på gång

Idag när jag kom hem var det äntligen varmt - så morötterna belv satta nu i eftermiddag.

Åkte ner på torsdagmorgon för konferans och deltog på tordagkväll på Scanias event Scaniamilen (jag 5km). De flesta chefer inom vårt område var med så det blev picknick efteråt. Det var riktigt kul - sällskapet och att få vara med och delta. Nästa år blir det, om det är tillfälle, hela milen;-)

Starten gick av stapeln på Gröndal. Scania är duktiga på events. På området fanns aktiviteter för barn , fästing vaccin och givetvis nån lastbil och nån buss på plats.

Nu när jag kom hem kolla jag vad det finns på youtube om Scania! Massor! Lite kul är det att kolla på alla bilar i denna snutt. Åkarna är hängivna sina bilar;-) Jag vet att det ligger mycket jobb bakom o massor äv människor som lever av och för Scania.



Snutten är ganska lång så.. men såg ni bilen med elefanten på? Den gillade jag!

Köpte faktist, på denna resa, ÄNTLIGEN decleors ansiktsscrub som jag har saknat länge!! Hann dock inte på spat.. dom hade även ett paketpris på i.d bare produkter men jag hann inte med det heller .. men scrubben är lika underbar som jag har väntat om inte bättre för att jag har verkligen behövt den;-)

Oj det blev om allt möjligt idag!

Pudelbruttan som varit på rymmen fick komma hem idag! När hon blev hämtad så kissade hon ner sig i glädjen, detta är nåt hon börjat med efter senaste löpet! Är det nån som har ng ide om varför så kommentera gärna!!! Tacksam för svar!!!

2 kommentarer:

  1. Bisonoxarna var finast i mina ögon.

    Väntar att någon kommer... Kompis och Lillis också...
    Ingen säl heller i närheten.
    Ingen Ingen Ingen...

    SvaraRadera