maj 24, 2008

Sommardrömmar

Det blev en solstol! En som det går att ligga i från EM möbler http://www.em.com/index2005.asp?avd=sortiment&sub=typ&sida=sortiment_produkt&Modell=&ProductType=35569 . Dom hade specialpris på en i silver men jag ville ha en svart och fick den för samma pris som den i specialpris (i länken är den silver). 1500 kr (istället för 1700). Sen måste jag ha en dyna oxå. Hittade en på Ica Maxi för 399 kr som jag ska se om den passar, det var mer än halva prisen på den som hörde till stolen som låg på 850 kr plus att det var beställningsvara. Så om det funkar så fick jag ett hyfast bra pris tot 1900 kr, som annars skulle vart 2500 kr.

Så Oslosyrran isommar när vi hittar en bra triologi som Stieg Larsson igen så kan vi turas om att ligga å läsa i min nya stol. Förra sommaren pressade vi böcker på altangolvet - hårt men böckerna var asbra!

Förresten karln min har köpt en båt.. vet inte ens vilken färg det är så snälla fråga inte vad för sort. Jag har helt överlåtit det köpet åt han, han borde ju ha kompetensen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar