maj 04, 2008

Funderingar på hälsan

Idag fick jag fila mina naglar! Det låter inte så intressant, men för mig är det skillnad eftersom jag har naglar som inte växer. (Jag vill oxå ha vackra händer och naglar..) Men äter nu hälsokost, Omega-3, Efamol och Tre-EN-En och det verkar ge resultat!

Började dricka AloeVera Juice men det tog slut så jag kan inte utvärdera det. Under den tiden var jag iallafall pigg. Men nu är jag allt annat än pigg. Det är dessutom vår vilket innebär att pollensäsongen är i antågande och bidrar till tröttheten.

Jag är övertygad om att häsokost funkar! Om det är placeboeffekten, så spelar det faktiskt ingen roll för bara det funkar.

När pudelbruttan o jag o P var på promenad i morse så rengnade det och då känns det verkligen att det klarnar i luften och på andra ställen!

Nej, nu ska jag ut i våren! Jag har kaniner att hämta..(en annan historia), röda solroser att plantera och förbereda för morötter (har så band + ng ny sort som verkade kul (flerfärgade sorter)).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar