maj 12, 2008

Inför Milanoresan imorgon

Provade kläder till Milano resan igår kväll och insåg att Oj det har hänt grejjer... konstigt vad snävt?

Så jag for på HM..

Ny kostym på HM 400 kr totalt + topp. Ficka halva priset på kavajen då det var ng konstigt på den som inte gick bort. + någon topp. Såg en jättefin grön skjorta men den var alldeles för V-ringad och på en blästerfabrik..nja..inte funkis för mig. Skulle man inte gilla grejjerna så 400 är ju ett jättebra pris.

Visst kostymen är i linne och svart - lite fantasilös kanske men jag ska ju vara prydlig!

Nu är det bara att packa och gå igenom lite engelska termer om underhåll..

5 kommentarer:

  1. Lillkillen skulle sova, så jag gick hem.
    Rullar foten på Evis massageboll. C sover den hårda arbetarens sömn. Ensam... rullar foten på bollens piggar.. trist vara ensam... ska gå och sova..
    Testar några ord. Maintenance, hmh...Ja, testade ett ord. ...Sova.

    SvaraRadera
  2. vars jobbar C??
    Supportability
    Dependability
    Conformity
    Durability
    Preventive
    corrective..

    and further on;-)

    Vi höres!!

    SvaraRadera
  3. Lillkillen susar sött o har redan gjort det länge.själv njuter jag av egen tid. Hade tippedi topp i Milano. -e

    SvaraRadera
  4. skulle køpa hus, la in bud på 170 øver taxt ca. men fick inte den. jættefin...

    SvaraRadera
  5. Lillkillen sover ikväll igen. Var och knackade på. Gick hem. Tänkte fika. Ätit choklad hemma. C vaken. Sov 12 timmar igår, från jobbet slut tills jobbet började imorse!
    Lärt mig F9, för att skriva sms.
    /P

    SvaraRadera