maj 16, 2008

Fredagskväll

Appropå Huset Å i förra inlägget så var det Oslosyrran som inte köpte när priset stack iväg alldeles för högt. Har du nya planer??

Det var trevligt i Milano. Jag hade turen att få resa med två kolleger som är trevliga att umgås med och jobba med. Dom väntade så troget på mig utanför de få butiker jag gick in på ;-) dom är väluppfostrade skämtade dom på jobbet idag. Den affär som alla hängde med in på var Ferarris butik och den gillade oxå alla! Vi kollade oxå på bilar - har nu sett både Masterati och Lamborghini (rättstavat??) plus flera andra sorter som inte gilder runt på stan här hemma. Sedan gillar jag att se alla dessa välklädda italienska människor, men jag hade förväntat mig att man tydligare såg designens Milano. I centrum fanns den men sedan? Nå jag hade inte riktigt tid att se mig omkring eftersom besöket var att diskutera blästrar och mina komrades hade intre riktigt samma intressen. Alla tyckte dock om att sitta ute och chilla samt vara på resturang - led ingen nöd;-)

Men,

Idag dödstrött och faktist på gränsen till irriterad på jobbet. Det brukar jag inte vara men det var nog att jag var trött från resan och väl på jobbet var det bara att dyka in i alla arbetsuppgifter. Flera helguppgifter . . . bara jag orkar. Nästa vecka är det konferans i 2 dagar också. .

Nu har jag oxå fått igång min nya kamera, jag sparade 500 kr att köpa den på Experts internetbutik istället för i butiken, fick vänta 3 dagar bara så;-) Nu kanske jag får fart på att sätta in mer kort.
Sony DSC-W170


SMILE ;-)

2 kommentarer:

  1. http://kanal5.se/web/guest/webbtv/k5videoplayer/playlist-name/Roomservice%201006/none/

    Har du kollat in den här?

    /elin

    SvaraRadera