maj 17, 2008

Mysiga stunder idag är..

..se på mina barn
..se när dom blir glada och skrattar
..se när pudeln har pudelfnatt
..veta att "nu är det helg"
..gå utmed vägen med dottern på cykeln och en lycklig lös pudelbrutta
..solen som skiner
..tjejerna i klassen ringer till min son när de har tjejträff
..läge att plantera morötterna, mina favvisar
..sonen är glad över sina kompisar
..att jag nämns slänga spruckna koppar o fat
..dammsuga med nu dammsugarpåse (fjantigt men det gör så stor skillnad;))
..se karln jobba

nu söva min dotter som inte kommer isäng eftersom det är så ljust!

Lycka till ni som springer idag - hade varit kul å vad med;-)

3 kommentarer:

  1. Jo nu har de sprungit bägge bättre än deras egna mål...kul. Vi såg minsann moster springa,så vi sprang med och hejade en bit med en norsk flagga. de e ju 17 maj :) o norge mostern +man är också här...

    Nu är de stela pinnar på grannhotellet.

    hade gött -e

    SvaraRadera
  2. Knäna för mig och ryggen för, personen som inte ens kan stiga upp... Det är döroligt att springa Göteborgsvarvet. När jag hade sprungit 7 km (dubbla sträckan mot det längsta jag sprungit när jag tränat!), så var det lätt lätt och roligt. Ok, stela knän idag. YOga är toppen som träning innan löpning! Det tog 2 timmar och 40 minuter att yoga sig runt!! Nästa år igen.
    Nu är det torpetloppet, som gäller och sedan Jägarmilen i augusti.

    SvaraRadera
  3. Snacka om att ni har varit duktiga! Det funkar med yoga som förberedelse för maror!

    SvaraRadera