maj 03, 2008

Vårlördag

Oj vad tiden har gått fort idag! Upp tidigt med pudelbruttan efter en välbehövlig Brämhults. Sedan Loppis och fyndade. Kul. Jag lyckades som vanligt shoppa rätt fort och så drog vi hem till byn med efterrättsskålar, en hatt och en batteridriven hund;-)

Sen fixa studsmattan till barnen och eftersom det har varit en helt underbart varm dag så var det skönt att få fram den. När vi hoppade jag och sonen så känns det som ett extra rum i trädgården hur skönt som helst. Jag förstår om barnen älskar att vara där. Pudelbruttan gillar att vara där oxå men hon har blivit portad av sin matte. Så är det med det. Hon får stå där o stirra.

Nu har jag hängt med på Dollys kväll o Steel Magnolias är i bakgrunden. Jag har sett den flera gånger faktist;-) och när vi var i Tennessee tänkte vi åka på Dollywood, men vi hann inte då...

Jag är ju faktist en lite dollyfan!!

4 kommentarer:

  1. Tack för oss! Vilken god chokladkaka :-). C var inte på torpet... MÅntro var han är?
    Hos EoG så fanns det två nakenfisar inlindade i täcken....

    SvaraRadera
  2. Som TUR var så var det några som var mycket gulligare än dem!

    Deklarationen... Hur får man e legitimation?? Väntar på datahackern...
    Nu kom Lillisen, hon verkar vara positiv.

    SvaraRadera
  3. via the bank!!! But I cant get it working.probably to mutch people put there

    SvaraRadera