juli 21, 2008

Bostadsmässa i VASA 08

Nedan följer några foton. Jag har flera men får se hur jag publicerar dessa? Mässan i Vasa är byggd i en havsvik. Det blåste friskt och garanterat myggfritt sådana dagar! Kommentera gärna!







Bostadsmässan i Vasa 08
Fotot taget från Penthouse over viken. Alla foton är mina egna. Har du intresse att använda dessa vill jag att du hör av dig.





Fasad utsmyckning


Uppiggande hall

Sammanlänkade byggnader


Studie i fasader















En annan av mina favoriter: Talo Fokus. Råa betongväggar och naturmaterial med överraskningar;-)














Nedan ett av mina favorithus - TALO YARI 21

Ett sinnernas hus för musik och konst och spännande installationer!




















Vy bild av bostadsmässan i VASA 08


3 kommentarer:

  1. Härligt o kul. jag hade också velat besöka den mässan... verkligen inspirerande bilder... -e

    SvaraRadera
  2. Håller med om att bilderna är inspirerande. Jag får lust på en betongvägg. Vilka sirliga blommor, vilket linjespel. Vad spännande att få se detta. Jag var i Karlskrona på bomässa för sisådär 15 år sedan och jag kommer ihåg det än, det var så spännande. Nej, det är längre sedan för det var första gången jag såg Norrgavels möbler.
    /P

    SvaraRadera
  3. Det var så KUL att gå där. Benen värkte senare o dödströtta var vi!

    Det kommer mer bilder från mässan! Har ng bilder till som är superfina..tycker jag!

    SvaraRadera