juli 01, 2008

Woops - time goes by ..... with nice company

Fick många flashbacks idag när vi hade besök från USA. Dels från tiden vi tillbringade där. Barnen som kom förbi var stora nu och dom var i mina barns åldrar när jag var i USA. Det ger direkt ett perspektiv. Men jag fick oxå en titt tillbaka på hur det var att vara "ung" och vilka drömmar man hade. Jag hoppas verkligen att de får ett bra liv och kan uppfylla sina drömmar. Tänkte särskilt på en tjej som var hos oss. Hon hade så mycket funderingar - och var verkligen supertrevlig. Önskar dom allt gott.

Jag fick ett perspektiv som var hälsosamt - och jag klev upp några steg på åldersstegen. Ungefär som när vår sommarpraktikant sa att hon är ju en 90-talist... vars försvann vi 70-talister? Rakt in i familjelivet eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar