juli 29, 2008

Chefen hos psykoterapeuten av Lena Nevander Friström


Nu är den läst och jag kan bara rekomendera hennes bok! Boken beskriver bla olika fall som chefer kan råka ut för och vilka metoder chefer kan använda. Mycket var direkt värde för mig att ta till mig och som jag säkert kan anväda på jobbet såväl som hemma! Lyssnade även på min Ipod hennes sommarprogram från ifjol och hon var verkligen en frisk fläkt med massor av intressanta reflektioner. Tyvärr gick hon bort i våras i cancer, men hon kunde verkligen sätta saker på sin spets, både i boken som i sitt sommar program.

Kan absolut rekomendera hennes bok. Nu ska jag beställa "Kränkta människor samarbetar inte" av Lena från adlibris. Jag kunde ta till mig hennes sätt att skriva och boken kändes angelägen.

Kan ni ladda ner hennes sommarpratare 07 - gör det! Hon var även en riktig hästmänniska med islänningar - jag har full försåelse för det;-)

Läs och Lyssna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar