juli 21, 2008

Köra igång efter semestern

Min kollega frågade i morse hur det känns att komma tillbaka till jobbet? Jag svarade ungefär så här: det känns ungefär som att dyka ner i ett skrotband.. blodigt värre.. Nå så farligt är det inte men vi har haft trubbel med byte av skrotband och jag har funderat på skrotband hela semestern. Imorgon vet jag helt säkert om hur vi ska agera med det kvarvarade. Kollegan belv lite förskräckt över mitt svar. Men han har skött jobbet ypperligt - önskar att jag hade samma rutin som han ibland!

Ni väntar på husmässebilderna från Vasa!!!

Här en bild på sonen som HOPPAT från båten!

2 kommentarer:

  1. Vilket plums!. Jag hör det ända hit. Han behövde nog bada efter gårdagens putsande av hans öron av en ivrig pudel/P

    SvaraRadera
  2. Ja hon var helt galen tassarna på axlarna och slick slick slick

    SvaraRadera