juli 22, 2008

Naken!

Regnet det bara öser ner .. regnet det bara öser ner .. munnen den ska skratta Å ...

NÅ iallafall så igår sa min dotterns kompis: att då kan ju oxå min mamma och pappa komma om dom inte är nakna!

Så är dom ofta nakna eller? Jag var ju lite försiktig av mig så jag frågade inte henne mer om det, men kanske jag ska fråga hennes föräldrar vid ng väl valt tillfälle! Eller kanske är det jag som e ovan;-)

Appropå naken så imorse på jobbet i en av våra truckgångar så stod en karl med brallorna nere och höll på att byta om, jag vet inte vem som blev mest paff han eller jag!Eller så ska jag vara oftare i truckgången eller skulle jag inte det!

2 kommentarer:

  1. Vad heter flickan, som kissar. Denna heter Mannekanpi, eller något sådant.

    Röstar för truckgången. Det piggar upp att bli överraskad.

    SvaraRadera