juli 03, 2008

Sommar och mina barn

Vilken sommar dag! Hur underbart som helst.

Vi stack å badade med en kompis och jag tog mitt första dopp i älvern - kalt men det klarnade defenitivt upp huvudet. Dottern fick nog lite solsting när dom badade, sprang ute och sen fångade fjärliar och hade skönt. Men hon repade sig ganska bra efter en dusch och isglass.

Sonen åkte med sin farmor och farfar till Finland. Det känns så tomt utan han. Han är en glad kille med huvudet på skaft. Men jag vet att han har det bra och han lär verkligen känna sin farmor o farfar. Han gillar att vara i Finlad med sina kusiner, dom fiskar badar och farmor lagar plättar. Det måste jag unna honom. Men efter varje sommar har han vuxit mentalt och fysiskt. Det känns vemodigt men samtidigt är jag stolt över honom för att han reder sig. Det är det jag vill att han ska bli: en självständig, positiv och social person. Puss på dig gubben saknar dig.. om du läser detta;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar