juli 06, 2008

Klippa pudelbruttan tar TID

Idag har jag verkligen känt av min rygg. Är nog lite otränad..måste röra på mig mer!

Fick prata med sonen, men han hade intre riktigt tid. Få se om jag sticker ner till Finland en sväng eller hur vi gör?

Klippte även pudelbruttan, hon blev inte bra på kroppen. Jag har en Moser klippmaskin men den orkade inte så jag fick använda sax. Det ser inte snyggt ut. Hennes huvud blev iallafall jättefint. Imorgon ska jag ta hennes tassar, öron och hätta. Men det tar tid. Nästa gång blir det kanske frissan för henne. Tycker bara att minst 800 kr för en pudelklippning är väl dyrt, faktist, men jag kanske omvärderar det. Med tanke på hur hon ser ut idag.

2 kommentarer:

  1. Fotona är inne från kalaset. En viss hund blir omklappad och ompysslad! Huvudets klippning var mycket snyggt. -Y

    SvaraRadera