juni 09, 2008

Brancher och lopp

Imorgon är det dax med fakrien! Det innebär alltså att man ska upp vid 4a för att hinna med första flyget. Känns inte motiverande men hande lovat att hjälpa till med en FMEA, Failure Mode and Effect Analysis, i kväll, i en helt annan branch. Det var faktiskt kul att testa det och det är givande att träffa andra brancher. Annars var dagen rätt ¨lång 630 - 1700 ganska knäckade faktist. Iallafall för mig...

På jobbet är det många som klagar på halsont och snuvighet. Jag tror att det är så enkelt som pollen. Jag har nog astmatiska problem i vår men trots detta anmälde jag mig till ett 5,5 km lopp på lördag! Galet, jag vet!! Eventuellt får jag med nån, men om inte annat så startar jag iallfall och har det bra. Ska ni hänga med på skoj, bra priser var det oxå??

2 kommentarer:

  1. Eventuellt, bara jag vet var det är. Åker söderöver till helgen.//P

    SvaraRadera