juni 04, 2008

Sommar sommar sommar


I morse när jag cyklade till jobbet hade jag på mig jeans, linne, tunika, vindjacka och när jag kommer en bit känner jag men det är ju SOMMAR. Det blev väldans varmt att cykla..

Väl på jobbet så av till bara linnet, fort, höll på att förgås. Sedan var jag tvungen att ge mig in i ytbehandlingen och gissa hur varmt det var där med ugnar och bad!


Väl hemma så igång med spaden o ta upp den sista vinbärsbusken. Sen gick man igång..grävde lite till såg plantor framför sig Rudbeckia Magnus... jag vill ha ett helt gäng... det ska jag satsa på i år!

Jag hade ju tänkt ta det lite lungt!

Pudelbruttan har problem med kaninerna ... grrrr... annars så är hon en pudelbruttis!


1 kommentar:

  1. Läskig bild på Pudeln... brr
    Är det för att vi inte ska boka upp din hammock?
    Ska till Oslo och spana in hammocken där till midsommar.
    //P

    SvaraRadera