juni 22, 2008

En sen kväll efter Järnets Änglar

Vissa kvällar är bara så fantastiska - vilket ljus! Taget för kanske 15 minuter sen!! Kolla själva!
Innan fotot såg jag filmen Järnets Änglar som baserar sig på 3 kvinnor som arbetar på SSAB i Luleå. Visst den var intressant ur flera aspekter, jag blev däremot lite less på att allt var så svart. Visst kan livet vara mörkt men .. nä jag gillar mer positiva händelser. Det var min spontana känsla, sen var det väl kul att se miljöerna och visst nog kan man ju fundera lite kring den men..

4 kommentarer:

  1. Regnmolm, disigt, regn och ... Inget silvrigt ljus...
    Kommit hem just. Skönt att flyga, men det tar tid..Handlade i taxfreen igen.
    Vi har testat olika maträtter, kul och gott. Idag fisksoppa med mango/ananas i ugn o glass.
    Inspirerad av möjligheterna i ÅEs hus. Ser massor av ideer och tänkte nya ideer på planet. På fredag startar semestern... the boat here I come!!!//Ss

    SvaraRadera
  2. Ok, kommer först till nästa helg och stannar till någon vecka, cirka 3.
    Ss

    SvaraRadera
  3. Vet inte ännu om jag har semsester nästa vecka. Men dollan tycker det vore toppen för då kan du vara barnvakt;-) Klyftig tjej det där;-) Hon säger oxå att jag kan vara barnvakt tillbaka till dif;-)

    SvaraRadera