juni 11, 2008

Mitt i veckans stök å bök

Äntligen sätter jag mig ner! Turligt nog kom en kompis förbi och bröt mitt maniska städande, så jag fick lite perspektiv på livet. Jag hann oxå ut å jogga tidigare i kväll för jag var så rastlös och höll på att gå lös på porslinet i diskmaskinen... kanske har det varit lite för mycket på sistone..

Sonen visade ett trolleritrick som han lärt sig, det var jättecoolt. Problemet är att kl är 22.10 och sonen och dottern är ännu vakna... hm... det kliar känns det som.. JAG gillar rutiner på barnen särskilt när jag jobbar.. maken jobbar inte, han är ledig till fredag.... grejjen är att jag får ta deras oregelbunda tider och det gillar jag inte.

Läste upp sista stycken för maken och då måste jag tillägga att han jobbar inte på sitt ordinarie jobb utan han jobbar hemma. Nu idag har han fixat våran altan...

men jag gillar ändå inte när det blir för sena kvällar för barnen och jag får ta det som ska upp 0500....

Tja, bäst att jag slutar blogga..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar