juni 20, 2008

Midsommar

Oj vad skönt det är med midsommar...eller engentligen så gillar jag att vara ledig i 3 hela dagar med barnen. Hade givetvis velat åka med till OSLO for visiting a sister with a new house! Hope you read this and write a comment. Snart åker vi till torpet.

Igår var den sista delen i min favvo serie Brottet och den var lika bra hela vägen igenom. Den kommer jag att sakna som bara den.. rusk bra.

Idag mötte vi en galen bilist som försökte köra om oss i typ 110 på en 50 väg framför en refug och med möte!!!!!!!!!! Bilen var en svart BWM PTO 494!!!!!!!!!

5 kommentarer:

  1. Hej, hade varit kul om du kom men just nu har vi ingen dusch så det är mindre kul. det är en skada i avloppet.... som vi upptäckte i går :(

    SvaraRadera
  2. Hej, handlat och promenerat hela dagen i centrala Oslo. Varmt væder. Spånar på rep i huset. Grå væggar med vitt tak och vita detajer. Olja på ytterdørr.
    CJY samt ÅE

    SvaraRadera
  3. I vattenlåset. En spricka. Det är väl stort - men kanske inte allt før stort Beror på om d är en vattenskada? Man måste ta bort det inbyggda badkaret för att få ut vattenlåset och så beror det väl på vars vattnet spridit sig. Förhoppningsvis bara inn i hålet.
    I alla fall verkar det som att vi slipper betala *pust* HOPPAS HOPPAS HOPPAS... Jag har gruvat mig i flera dagar. Troligen betalar borättslaget den...........

    SvaraRadera