juni 14, 2008

Tjejjogg o sommarkänslor

Sprang tjejjoggen idag 5,5 km på ungefär 34 min. Jag hade velat hamna under 30 men men. Jag joggade hela tiden och det var mitt grundmål - och det gick bra, KUL!! Brorsan med fam ställde upp som barnvakt.

Idag var det försommar - ÄNTLIGEN! Som vi har väntat. Kaninerna ut o barnen hjälpte till att städa buren. Sonen tyckte dottern var hjalpsam;-)

I trädgården har många växter tagit stryk och verkar inte komma upp. snyft. Men äppelträden blommar iallfall och det lovar gott!

Köpte jordgubbar som vi festade på idag - mums!

Men det lämnade visa spår.....men vad gör det jag har ju tvättmaskin!




2 kommentarer:

  1. Jag blev så sugen på jordgubbar och grädde, så snart så blir det efterrätt här! SMASK :-)
    Först grillad file och potatis.. :-))
    Gått 1 mil idag. Har en uppföljning på träningen i ett exel-ark. Ska springa 500 km innan 15 maj 09 samt så håller jag på att fundera antal timmar, som jag ska ha gått.
    Kul med tiden på loppet. Bra tid!

    SvaraRadera
  2. Ja det var bra jobbat, men det tog kraft!
    Har du skaffat pulsklocka än??

    SvaraRadera