juni 25, 2008

Stilakuten

Såg på Söderläge och kanal 5s Stilakuten med Trinny och Susannah. Trinny och Susannah gör otroliga jobb med att få folk snyggt klädda! Jag skulle verkligen vela få en tur med dom;-)

Ett tips som de gav till killar i kväll var att de inte ska trycka ner skjortan i alla byxor utan våga ha den löst utanför. Och JA det är mycket snyggare, ser yngre och tuffare ut. Dom tipsade även om färger och linjer för hur män kan klä sig exempelvis längre.

I alla program tar dom upp BHn - kvinnor välj rätt storlek o passform!! Ok då;-P

Deras böcker finns att köpa på bla Adlibris när jag har hävt mitt köpstopp, som gäller denna vecka, så kan jag få beställa - om jag fortfarande behöver tips av dom - skulle tro det faktist!

Sonen tyckte att mamma hon borde klippa sig och göra nåt åt ansiktet..nya glasögon eller linser. Om killen sa han efter att han var färdigstylad att: Nu ser han ut att komma från nutiden, tidigare såg han ut att komma från då tiden. Det var helt sant!
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar