juni 13, 2008

..I have a dream..

I morgon är det spring time;-) Måste bara få barnvakt, annars får dom väl följa med.. ett tag var jag jämt ensam med barnen. Nu är det inte så o det är bra men vissa helger kommer alltid att var så här!

JO!!

Jag har beställt fönster från Traryd! En dubbelfönster dörr och två sidofönster och dessa ska sitta på gaveln till vårt uthus på 60 kvadrat! Ett extra hus på vår tomt som bara har stått där och varit trist. Nu ska det bli en Atelje!


LJUS
VIT
KAMIN i GJUTJÄRN
GÄSTSÄNG
PERGOLA
Det är ett projekt som kan räcka länge. Men dukarna ska komma fram.
Ska dokumentera detta!

Vårt stor segel från vår förra båt, det var en folkbåt i trä - 45, kommer oxå att hitta sin plats!


OBS bilden är från denna folkbåtssida!!! Få lite inspiration. Vi tillbringande många underbara stunder där. Jag köpte båten för mina stipendiepengar från exjobbet, men det var värt vartenda skrutt öre!
HALLÅ OSLOBOR HUR GÅR DET MED THE HOUSE?

4 kommentarer:

  1. You got a dream. Det bästa är när man låter sig själv involveras i ett projekt, som man drömmer om.
    //P

    SvaraRadera
  2. Stendött från grannlandet.
    Åker dit på fredag em. Vem tar hand om Lillisen och Kompisen. HJÄLP!??!!
    Flytta, flytta inte, flytta kanske... Avvakta...Ingemansland... Jobbit med ingemansland. Det jobbigaste av allt, tror jag.

    SvaraRadera