juni 17, 2008

Henrik Fexeus


Såg Hjärnstorm på 2an i kväll och insåg att det är/var Henrik Fexeus som fungerade som programledare. Det var intressant. Det var oxå detta program som fick vår nuvarande VD att ordna så att alla chefer fick ta del av Henriks förmågor under vintern.
Jag hade turen att hamna i själva uppträdandet i början och i mitten. I den första övningen skulle han komma på vilken ska vi hade utifårn vårt beteende och hur vi agerade - omedvetet. Det var verkligen läskigt att se hur han genomskådade alla oss. Jag blev sedan frågad igen att komma upp på scen för att visa hur man flörtar.... det var verkligen en träningssak för mig. Jag gillar spex mycket men nu var jag bara stel - på jobbet skojar som att jag är så stiff;-)


Eftersom Hendik hade visat så goda egenskaper att "läsa tankar" så då mejlade jag givetvis han efteråt och frågade varför han valde mig till övningen.. jag var övertygad att han hade ng baktanke med det hela..


men, vet ni:


Han svarade ungefär så här: att han valde en kvinna som han tyckte såg bra ut i samma ålder;-) Visst jag har kanske förskönat svaret. Ska kolla i jobbmejlet om jag har sparat det så kanske hela sanningen kommer fram. Men det var roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar