juni 12, 2008

...jag ska bara...


Jag har börjat läsa " När livet stannar" av Malin Sävstam. Jag gråter hela tiden och förstår inte hur hon och hennes son har orkat överleva. Jag har bara hunnit halvvägs än så länge. Började läsa den på flyget när jag åkte upp från S-tälje sist, men eftersom jag hade reskompisar så surrade jag med dom och var inte helt uppslukad av en bok, då hade dom nog tyckt att jag var lite tråkig.

Kan knappt bärga mig tills jag får sätta mig igen, jag ska bara.. (som Alfons Åbergs pappa)

...basta först...

...se mitt favvoserie Brottet...

...fundera över när jag ska ha semester - jag vill inte jag vill inte jag vill inte dela den men det kanske blir så ialla fall...då kanske jag skiter i att ha semester...nää nu blev jag negativ...

...jag ska bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar