oktober 04, 2008

Första snön

Idag kom första snön har i norr! När vi klev upp var det alldeles vitt av frost och när vi sakta skrittade ut på landsvägen så bröjade det snöa. Ponnyn blev vit om baken medans dottern log på hästryggen. Hon älskar att rida. Hon vill helst rida själv, men jag är inte helt trygg med det. När hon har lärt sig att stanna, starta och hålla sig fast då ....... kanske.

Efteråt for vi på sonens Aikido och tittade på hur det gick för honom. Barnen är mycket smidigare än de vuxna konstaderade dottern och jag;-)

Nu ska jag gå och se hur det går med vårt Ateljeprojekt och ta tag i städningen inne i vårt hus (DET ÄR ETT AKUT BEHOV)........... Vi hörs;-)

2 kommentarer:

  1. VA?! VÅgar du inte släppa henne, hon är ju gammal nog... när jag var 8 så fikk jag galoppera tilsammans med min storasyster. Jag vet inte om du känner henne vi hade en häst som hette JUVEL.

    Hon lät mig oxå rida ensam.

    Jag hade det väldigt morsomt!
    B-)

    SvaraRadera
  2. Hm vad var det för galning till syster!!!!!!!

    SvaraRadera