oktober 22, 2008

Innan bastun

Få se om jag hann före dig syrran;-)

Imorgon har vi en högtidsdag att beakta!! Tyvärr kan jag inte närvara:-( men så e det...

Snart ska jag i bastun, men innan det vill sottern sjunga en sång till mig med gitarr och sonen visar alla Lego City som han vill ha. Lego city är ganska kul. Alltså perfekta tips till kommande kalas.

Just nu är det så mycket att fundera på på jobbet så när jag har chans att vara ute och gå med pudellutten och gå på gympa (jo jag har börjat gå på ryggstrak på jobbet varje onsdag) så är det en verkligt tillfälle till avkoppling och ja konstkursen så klart oxå! Ibland vet man knappt in eller ut hur man ska hantera allt på jobbet (har man tänkt rätt eller har man hanterat fel...), då är det bra att ha is i magen och andas - sen ta beslut. Men i bland klickar man alldeles för snabbt..

2 kommentarer: