oktober 05, 2008

Två H

Hästar har ju varit en väldigt stor bit av min uppväxt och jag tycket det var det bästa som fanns. Nu när jag sitter här i bynoch ser hästar överallt så blir jag lätt sugen på att börja rida igen. Jag tror att jag har lurat flera av syrrorna med denna sport. Men nu vill min dotter hålla på och då PLÖTSLIGT tycker jag att hästarna är stora och har massor av potentiella hot som:
-hårda hova
-starka tänder
-snabba rörelser
-spattiga ....

JAG vet att särskilt Oslosyrran fick hänga med på en hel del vådliga färder ... vågar nästan inte tänka på det ... tänk om det hade hänt nåt!!!! Men du lever än så vitt jag vet och är en vass säljare;-)

Lite om min spirulina och effekter som det gett på utseendet:
- ta en tesked på morgonen i juice och blanda ordentligt - ena systern tycke att när hon såg mig sist så hade jag blivit tredimensionell. Det lät bra tycker jag att jag är tredimensionell. Nu har jag allstå klivit ur tapeten och börjat synas. Kändes bra;-))

2 kommentarer:

  1. 2H? =?

    Har just ätit en god chokladbit med mandel. Smask!
    Innan det en wok med broccoli, shitake, citrongräs, rödpeppar, vitlök, rökt lax, pepparrot, morot, purjolök, nudlar, sesamolja, svartpeppar, lite svart soya SUpersmaskigt! Det blir så gott att woka och snabbt gjort är det. Hacka och strimla, lite olja, in i woken (inte för länge, då det ska vara tuggmotstånd) värm upp, soyan och sesamolja, röra om och PINNAR- ÄT.
    Guess Who. Lillisen och Kompisen är glada då Cesar har åkt hem. De har legat stilla i några dagar av rädsla att den ELAKA hunden ska tugga upp dem.

    SvaraRadera
  2. Har cesar åkt hem????

    DU blir en värsting på käk!

    SvaraRadera