oktober 15, 2008

Matinköp

Hör ni! Idag fick jag Buffe, Icas mattidning till sina stamkunder. Vi är riktiga stamkunder på ica. I dagens Buffe fick jag med erbjudanden som vanligt men nu hade de ändrat focus rill "Mina varor". Det var riktigt intressant att dom har valt ut de varor jag köper mest och gett bättre pris på dem. det som är skrämmande dock är att för att få fram det måste de ju sitta och analysera mina köp - hur kul e det egentligen.

Så - jag blev lite kluven till erbjudandet.

Det jag fått rabatter på är bla:
Brämhults (fattar ni säkert oxå varför, så mycket som jag surrar om den)
Hundmat
GoGreen produkter
Skona - Torka Plus
Physalis
Yoghurt
...

5 kommentarer:

  1. Jag fick svartvinbärssaft eco, pysalis, tacokrydda, toapapper....
    :-)
    -P

    SvaraRadera
  2. och jag fick bl.a. morötter, a-fil, tvål, .... - e

    SvaraRadera
  3. Just det- a-fil fick jag också :-)

    SvaraRadera