oktober 26, 2008

Hit och dit

Idag var vi på skidbytardag en sväng.. och blev besvikna och nöjda. Köpte ett par skidor till sonen och senare visade sig att de var trasiga. Det var inget som jag hade hittat utan det var maken som upptäckte det när han granskade dom närmare. Det tyckte jag var dåligt att folk lämnar in trasiga skidor. Köpte även ett par ok skidor till maken eller mig. Inga verstingar alls utan Ok....

Passade på ikväll att testa en soppa: broccoli, citronskal,creme fraiche, lök o rostade pumpafrön ... Ungarna bara ulkade - inte kul .. maken saknade salt osv ... ag är nog inte gjord för matlagning .. men jag vill att vi ska äta nyttigare - hela familjen. Nå vi får testa igen nån gång!

Idag missade vi oxå ändringen av tiden;-)

Jo vi hittade oxå skridskor och en hjälm till dottern nu behöver bara jag oxå skridskor igen - jag gillar ju att åka skridskor, så det ska bli kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar