oktober 25, 2008

loppis och dess effekter

Oj vad jag somnade hårt på soffan igår! Det brukar jag aldrig göra. Maken däremot somnar snabbare... Han tyckte det var lite kul att det var min tur igår!

Idag har jag och sonen varit på loppis. Jag hittade en Springbock i trä som komplement till min afrikagrupp och sonen hittade Kalle Anka, Kalle Anka, Kalle Anka, Kalle Anka, Kalle Anka osv + ett runt akvarie. Så direkt efter loppisen for vi och köpte lite fiskar och fiskmat, det var jättespännande för alla barn och för mamman.

När vi ändå var på djuraffären passade jag på att köpa lite grejjer för pudelbruttans munhygien. Givetvis så testade jag direkt när vi kom hem - det gillande inte pudelbruttan...:-(

Men så är det när man är en pudel med taskig andedräkt - då kan det bli så här!

Senare hade vi syrran med make på besök och lite senare igen om ytterligare två, det var kul!

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar