oktober 13, 2008

maanantaina

En liten flicka sitter brevid mig och väntar på datorn.. hon tycker att jag är så långsam. Jag har inte mycket tid på mig alltså;-) Maken har kommit från jobbet så det är lite ovant att ha han hemma efter fyra dygn. Det är skönt då får barnen sovmorgon imorgon och pudelbruttan behöver inte vara ensam. Annat är det med mig - upp tidigt för att vara på jobbet senast630.

Idag hade vi ett grupparbete där alla fick i små grupper komma fram till vilka förväntningar de har på oss och vad de tror att vi, chefer, har för förväntningar på dom. Det var jätteintressant! Massor av väntade och oväntade synpunkter kom fram - kul! Det finns nog förbättringspotential hos bägge parter!

Maken har blivit hes - han har fått en djupar bas;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar