oktober 23, 2008

Grattis till dig idag P!

Idag är det födelsedag! P fyller år! Miffi meddelade givetvis mig om hur och mycket jag fyller snart när P fyller först och sen kommer .. ja ni inser!

Hoppas att man blir klokare med åren, iallafall lite tror jag;-)

Kommer du ihåg födelsedagarna på 70 talet? Jo det stämmer 70-talet. Jag som haft sommarungdomar som är född på nittitalet, snacka om att man antas vara dinosaurie.

Idag har jag suttit hela em med prognos, och jag höll på att bli alldeles gyttrig i huvudet, tills jag kom på vars felet var... det är så att man ska jobba med klart huvud och ostört. Ostört finns inte på mitt kontor. Då måste jag tillslut säga till att: - jag kan inte fokusera på det du säger just nu, efter prognosen går det bättre!

Känns det igen - med BUDGETEN!!;-)

2 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Kolla in möbler och andra fina grejor på min pixboxsida! Ge ett bud snabbt om du är intresserad.

    Massor av fina presenter fick jag! Kul!
    -P

    SvaraRadera