oktober 17, 2008

Nässelthe

En klycha men ÄNTLIGEN FREDAG! Veckan har varit mastig med allt som ska göras + att alla utvecklingssamtal ska genomföras. Eftersom jag har över 20 st att hålla med så tar det ett tag och jag vill att det ska vara en möjlighet.

Just nu så längtar jag till måndag då det är dax för målarkurs igen. Mina krokimålningar blev inte så där super men det har sysselsatt mig hela veckan i huvudet iallafall, kanske just därför!

Nu har jag kommit på mig själv med att sniffa i kaffe flera gånger faktist, det lukatar bara SÅÅ gott med kaffe. Men jag har inte druckit något ännu. I Italien hade de expresso och det är vad jag vill ha! Lite men STARKT. Annars så funkar the bra. Jag gillar faktist nässelthe och jag hoppas verkligen att det har positiva effekter!

Hur går det för er???

Oslosyrran - har du fullt upp??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar