augusti 27, 2008

Allt mellan himmel och jord!

Oj vad jag har fått fundera på saker och ting! Men en sak har verkligen kommit till mig så här och det är att jag måste verkligen jobba med mitt gäng. Det är så kul att se dom formas och extra roligt är det när jag ser att det går vägen. Vi får förbättringar. Sen så lär jag mig hela tiden... Men så är ju livet i sig. Det är bara att tänka på sina barn. Hur fort det går. Eller så se på pudelbruttan nedan:
så hittade jag dessa kort på hårddisken i min andra dator!

En liten pudelbrutta som älskade att rota i landet!

Trött!!!

Pudelbruttans mormor

3 kommentarer:

  1. Vilken fin pudelbrutta! Ögonen!! Ska hon komma och bo hos oss.
    -Y

    SvaraRadera
  2. Nej jag måste ha en liten puddelbruttvalp - för en sötnos!!!


    PS grannen är lika barnslig som E. Han kör radiostyrd bil framför huset - E kör radiostyrd helikopter bakom huset...

    PS2 - De är supertrevliga grannar! Bägge 2! Åsså kommer de norrifrån!

    SvaraRadera