augusti 05, 2008

Ytterligare axplock Bostadsmässan i VASA 08


Här kommer ytterligare ett axplock av foton från bostadsmässan. Fotona är nu inte i husordning utan jag vill visa er lite miljöer som kan vara intressanta!
Obs följ länken ovan då går du direkt till övriga mässfoton!
Till höger är maten som vi kastade i oss. En klassisk mässmat i Finland? En pytt-i-panna. Jag valde vegetarisk och det var supergott eller var jag bara vrålhungrig?!




Nedan ett polområde, precis vad jag har saknat här hemma!
Nice!Hemma har vi nu stenprojekt.. inspiration från mässan måntro?
Nedan: ett av husen hade inrett uthuset som en atelje! Det blev jag glad av att se eftersom det är en liten dröm jag har som kanske går att förverkliga.

Nu följer några matplaster i olika hus. Denna var gammalt och nytt. Många mässbesökare nära mig suckade och verkade inte gilla det alls?? En intressant kombintation tänkte jag.. Fotoväggar med vackra motiv!

Interiörbilder tralla
Ovan: Oj vad fint, coolt till sonen?
Nedan: En väggfast bänk i ett allrum. En kul ide. Rummet låg i anslutning till hallen och jag såg direkt bilden av sonen med kompisar som slänger ned sig där och har det bra efter skolan (och föralldel varför inte jag själv??)


Fondväggar var ett genomgående tema. Denna liknar vår vägg hemma fast vi har mindre blommor.
Lite glitter och glamor i sovrummet.

Och nu säger jag GoNatt till er alla!
Ps! det finns mer bilder som jag inte har publicerat ännu. Dom kommer väl här någon natt...

4 kommentarer:

  1. Vad fint! jag gillar sovrumsväggen med glitter, altanen i olika sektioner och med massor av stenar samt den väggfasta bänken. Väntar på de andra bilderna.
    Ha det gott!
    Imorgon kommer jag nog inte heller, då det är magsjuka i de trakter som jag tänkte "slagga i". - P

    SvaraRadera
  2. Var in och checkade om någon Norrbagge gjort en raid och skrivit på bloggen!
    Handlat påslakan, Hemtex´s Leixington, superfina i röd paisly.
    -P

    SvaraRadera