augusti 10, 2008

Dödstrött dam i sina bästa år!

Oj vad vi har varit slut idag! Igår var det bröllop för en av mina systrar så det var en massa fixande och donande innan - fest - efterplockning och idag ..... svullna fötter, händer och läppar. Kapsejsade oxå på sängen en stund i eftermiddags - men barnens kompisar ringde ofta och jag hölls kvar vid liv. Nå är nu uppe och försöker motivera mig till morgondagens jobb. Oj vilken jobbvånda jag har idag. Samma sak efter varje semester. Av en händelse så köpte jag en ny bok på Adlirbirs om positivt tänkande - kände att den kom väl till pass;-)

Skicka gärna en tanke till oslosyrran som började sin bilkörning till Oslo imorse kl 700! Måste ringa och checka att det går bra för dom.

Att se fram emot idag är Cypernresan den 1 september. LÄNGTAR! Jag har knappt haft ng soldag i sommar inte ens i en vecka! Solen behöver jag för att orka här i Norr annars måste flyttlasset gå! Få se och hoppas att det funkar med Cypern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar