augusti 11, 2008

Lite sommarbilder från norr!

Förra veckan var vi och bowlade! Se vad det går bra! Bowling är kul! Pröva!
När vi jobbade i trädgården kom en liten igelkott fram. Det tyckte pudelbruttan var intressant. Ng dag senare när hon tog sitt skönhetsbad (tro mig det behövs när hon varit i jorden) såg jag att hon fått ett bett av ng. Inte så det gått igenom men... undrar just vem som varit för nyfiken och med vad? Är det nån som har en ide? Hm jag har mina aningar!
En rolig sak att höra så här första måndagen efter semestern är att folk i byn tycker att trädgården är fin och den kallas för oasen! Lite smickrad blir jag och maken faktist, det är ju alltid kul om andra oxå ser allt jobb vi lagt ner. Så här kommer ytterligare en bild inspirerad av syster yster.
En av barnens absoluta sommarnöjen är alla djuren i naturen;-) Igår var det både ödlor och grodor på tapeten. Jag måste hålla med min svägerska att bara dom håller sig utomhus och inte dyker upp i avloppet så ska det väl gå an!
Dagen idag känns absolut mycket bättre. Under sommaren har nog en del saker fått mogna och under hösten får jag öva!

Just nu längtar vi efter vår Cypernresa som kommer att få värma våra kalla nordbors sinnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar