augusti 30, 2008

Fullt upp

Idag är det Veneziansk i Österbotten och det hade varit kul att vara där i kväll. Sonen saknar verkligen alla smällare! Men ikväll far vi till svågerns stuga o firar Veneziansk.

Idag har sonen bakat Jitterbuggar. Han vill göra nåt avancerat så vi testade det och det blev jättebra! han frågade mig om varför jag inte bakar så ofta... jag gör verkligen inte det. Det blir verkligen inte av. Förr innan familj kille och barn så hade jag alltid frysen full med alla möjliga sorter .. men nu .. TOMT! Men tänk vad bra när sonen vill baka. Han sköter jobbet och jag coachar han;-)

Idag var dottern själv på kalas, det var första gånen och hennes navelsträng blir längre och längre.. Det är väl det barnen ska göra - växa upp - det går bara för fort!

Vi klippte dottern hår oxå. Hon har tjock hår så det tog tid, men det var dax då topparna var slitna, nu går det lätt att kamma igen.

Gissa vad ... jag har varit ute och slösat idag en kortis ... men dyrt på en halvtimma.. nää det blev inte attlings peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar