augusti 13, 2008

blogga

Min make säger att min blogg är alldeles för kort! Att han läser så snabbt igenom den! Han har alltid massor av åsikter!

Ja, ska en blogg vara kort eller lång?
Ska man fokusera på att ämnesområde eller ska man sprida ämnesområden?
Hur vill jag att bloggen ska se ut? (klurar på hur man kan fixa till layouten - men är inte där ännu utan använder standardmallar)

Min tanke med bloggen var först att skriva om ledarskap och reflektera kring det, eftersom det är mitt jobb. Istället har den kommit att handla om livet i stort och det som händer runt om kring mig såväl på jobbet som hemma. Våran pudeldam har blivit ett föremål för bloggen. Hon är ju ganska speciell eller som grannen säger om henne en studsboll.

Ja min blogg utvecklas väl i takt med bloggaren;-) En sak är säker att det är roligt! Tom Fidel Castro har börjat blogga men jag förstod att han hade inte med plats för kommentarer. Men det är ju Fidel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar