augusti 26, 2008

Barnen det bästa jag har

Surfar på La Redoute men det går så sakta! Kan göra flera saker samtidigt. Dottern har jag fått i säng men det är värre med sonen. Han bara såsar på och går vilse i huset ... alltså han hittar överallt förutom till sängen.

Äntligen nu är han där;-) Nattat och klar! Han har blivit så stor och klarar sig så bra. Fixar iordning sig på morgonen .. jag checkar på kvällen att det är rent och påminner han om det behövs. Helt underbart! Han har oxå lärt sig göra Franska Riddare hos sin farmor i sommar så det tränar han på.

Dottern lärde sig hoppa hopprep i dag! Hon gjorde på samma sätt som när hon lärde sig cykla utan stödisar .. bestämde sig att kunna och vips så grejja hon det. Gissa hur stort leende jag fick!!
STOOOOOORT

3 kommentarer:

  1. vad är franska riddare?

    SvaraRadera
  2. Vetebröd stekta i stekpanna. Doppa först i ägg blandat med mjölk och socker och lite vetemjöl tror jag det var. Ätes med sylt och socker och kanel .. nästa gång du kommer så serverar sonen det till dig!
    Det är gott och onyttigt!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera