augusti 18, 2008

Måleri

Nu är jag anmäld till måleri varannan måndag!! Obs det kommer att bli tight på måndagar och på tisdagar kommer jag att vara uppfylld av gårdagskvällens aktiviteter! Jag längtar redan. Nästan mer än till Cypern! Jag visste inte att jag har saknat det så mycket! Få se hur jag kommer att måla? Min svärfar som är 72 började måla förra året så det är aldrig för sent! Nu vet ni som känner mig att (vi som är släkt med dom som gör 8 moraklockor på en gång, som gör massor av änglar..) att jag det blir intensivt målande varannan måndag! Tjohejs

4 kommentarer:

  1. Jag ser att nivån på målandet kommer att hålla hög klass. Får man kanske tinga en tavla redan nu.
    -P

    SvaraRadera
  2. Visst! Jag minns fortfarande första tavlan jag målande när jag gick kvällskurs ... fick förklara för alla vad det var!! "En hund i en skog" HMMM målandet satt LÅNGT inne;-)tavlan var bara brunsvart....

    SvaraRadera
  3. :-))
    Alla har faktiskt inte blick för stor konst.
    -P

    SvaraRadera