januari 11, 2009

Att passa på när tillfälle ges

Oj Oj Oj

Nu har pudelbruttan varit ute i oväder - jag och sonen satt vid datorn och pratade, under tiden hörde jag lite underliga ljud ...

Fösiktigt kikade jag in i vardagsrummet OCH VAD SER JAG!!!

En pudelbrutta som snaskar i sig russin och nötter som jag har på vardagsrumsbordet och som inte var menat för henne!!

Tidigare idag när jag la fram dom så var jag tydlig med NEJ till henne .. tillsaken hör även att hon ytterst sällan tar från bordet. Ng smörgås som dottern lämnat efter maten kan hon försöka sig på att ta om vi inte ger till henne men hon har aldrig tidigare tagit sådär ...

... vad jag vet ... o det är kanske inte hela sanningen!

4 kommentarer:

  1. Ooooo Läskigt!! En blöt hundnos har kanske varit i fikona jag åt på julen... Oooooo
    -P

    SvaraRadera
  2. Ja hon är rätt sliskig av sig. Hade en godispåse på golvet i mitt (i julas nångång) rum och när hon kom å väckte mej hörde jag bara massa prassel å sen någon som hade munnen full av hårda godisar.. jaa men hon verkade tycka det var gott iaf. - elin

    SvaraRadera
  3. Detta blir bara läskigare och läskigare. Brr
    -P

    SvaraRadera