januari 18, 2009

Suttit och jobbat bort lite av mina dåliga samveten och då bara såna samveten som gäller jobb... Det finns tusen och en saker att göra. Det tar aldrig slut. Kom just på en till grej som jag tänkt skriva i helg...

Men har nu 2 extra barn hemma vilket har resulterat i lugnare egna barn - eller rättare sagt barnen hänger inte på mig som klister och jag kan då alltså ... jobba ....

Tidigare var vi ut och åkte skrillor - det är så kul tycker jag. Men jag har inte riktigt takterna inne sen man var ung - det har hänt nåt. Fick in movsen lite men att hoppa det kändes lite skakigt - så jag tänkte - väntar till nästa gång med det.

Det är så kul att se barnen utvecklas - dom var mycket bättre idag än sist vi var;-) Övning ger färdighet ...

2 kommentarer:

  1. kul o åka skrillor. piruetter hopp och paråkning... haha vilka tider de var när man åkte skrillor varje dag, jag o stina.

    SvaraRadera