januari 22, 2009

När maken kommer hem

Ikväll kommer maken hem efter två veckor i Karlskrona - vi längtar allihopa - barnen tycker det har varit jätte jobbigt med alla tidiga mornar och pudelbruttan har varit alldeles dampig. Pudelbruttan har ibland stått och stirrat på mig mitt i natten så jag har vaknat och det första jag sett var en pudelnos. Det är för att hon fått vara ensam så mycket. Hon är van att ha folk kring sig mycket.

Imorse spelade ungarna mig ett spratt;-) Innan jag går ut och hämtar tidningen brukar jag väcka barnen, men nu när jag kom in, i morse, låg dom ännu under täcket .... suck tänkte jag .... nu blir det stressigt ... men vet ni, då kastade dom av täcket och där låg två färdigklädda barn! Det var ett kul Bus tycker jag;-)

6 kommentarer:

  1. Hehe, ja d var kul.
    Ni får ha en trevlig familjehelg.

    Skal på dop i helg - vi ska vara faddrar. K:s flicka.

    SvaraRadera
  2. Sådana skämt gillar vi kusiner - l och a

    SvaraRadera
  3. Nu har jag hunnit kolla mååååååååååååånga gånger efter en uppdatering - utan resultat... :( e

    SvaraRadera
  4. Jag med. Jag = less.
    /P

    SvaraRadera