januari 25, 2009

Hallå där ute!

Är just nu hos Miffi och Mimmi för att hämta upp sonen som har sovit över där. Vi höll nästan på att få en barnfri natt när barnen fartade till Miffis. Min dottern valde att stanna hemma.

Igår var vi äventyrsbad med barnen och kusiner. Jättekul, jag och dottern åkte rutchkana och åkte rutchkana och åkte rutchkana massor av gånger. KUl, en gång till en gång till mamma... Men det var verkligen jättekul! Vi åte snabbare och snabbare för varje gång och vi hade båda lika roligt - så att hon tjatade var helt OK!

På kvällen tänkte jag sedan uppdatera min blogg men vet ni .. black out! Somnade på soffan som bedövad, vaknade igen kl23.30 och då satt maken i fåtöljen och sov ..... familjeliv ...

Kvällen innan var vi på afterwork och surrade med lite folk. Det blev dock inge sent - åkte hem och hade en skön kväll.

Men att det är söndag idag och redan eftermiddag är lite hårdsmält! Jag hade ju tänkt hinna raka nosen på pudellutten, tom mimmi tyckte hon är skäggig!
..... en mycket skäggig pudelutt .....

Läget för er i Norra norr och i Thailand och i Chikago och i Oslo???

5 kommentarer:

  1. Fatta vilket liv, vi börjar ju tom få in bättre rutiner. Har inte haft så tidiga vanor när hela familjenvarit ledig i en månad..

    Gossen sover, somnade strax efter åtta, fjärde kvällen i rad. Ensam i egen säng dessutom.

    Våran bebis sover också bra, enda man behöver göra är att ge didis ibland.

    Och hon är en snäll flicka...

    SvaraRadera
  2. Förresten, kul med vatten rutchkana o bad...

    SvaraRadera
  3. Latar lugnt och stilla. Suger han fortfarande tutte, eller snarare har han borjat med tutte.. Hi hi.
    Hur kan hon vara sa duktigt, sova sa mycket. Andra barnet var sa for mig ocksa.
    Vattenrutchbana lat mycket roligt! Har precis vaknat, ska ata frukost pa detta underskona stalle.

    SvaraRadera
  4. Det måste vara för att hon är min dotter :)

    Men sen är ju allt vad man jämnför med...

    SvaraRadera