januari 22, 2009

när jobbet är i tankarna

Imorgon ska jag spela badminton med en kollega till mig på lunchen! Kul! Det är evigheter sedan men jag får bjuda på att jag inte alltid prickar!

Jobbet bjuder på en hel del grejjer,

Idag när jag höll ett möte så tänkte karlarna aldrig gå dom bara satt kvar och väntade. Så jag frågade om X brukar göra mera grejjer, nä sa dom han kör mötet jättefort. Dom var faktiskt riktigt mysiga. Det var första gången jag höll det mötet, X var sjuk och jag hoppade in i stället. Iallfall fick jag intrycket att dom tyckte det var ett bra byte;-)

Ju längre jag är där så blir jag bara mer och mer rakt på med gänget och det verkar dom uppskatta. Vi reder ut saker direkt, det är skönt!

Men ibland får man ta grejjer som "men lilla du, du måste ju skriva instruktioner för det" medans till kollegan låter det "jag fixar det till dig" - då e det bara att lyfta på hatten och gå vidare. Men det är klart att jag lär mig en hel del!

2 kommentarer: